reklama

Mám ďalší dôkaz

O zhoršujúcej sa kvalite nášho zdravotníctva. Často sa prebúdzam pár minút predtým ako mi zazvoní budík. Také polobdenie a polospánok. Pravdaže aj so snom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 

 Zvoní mi mobil.

-Prosím?

-Pán Veselický?

- Áno.

- Tu je pôrodná asistentka. Gratulujem Vám. Máte zdravú dcérku. Včera sa narodila v Pake.

- V Pake? Veď manželku ste viezli do Nových Zámkov?!?

 Položila.

Posadím sa na posteli a za rameno potrasiem manželku.

- Ako to, že si mi porodila dcéru a nič si mi nepovedala?!? 

- Šibe Ti? Akú dcéru?

- Otočí sa chrbtom, čím jednoznačne naznačuje, že sme dohovorili.

 Tak. A mám ďalší dôkaz. Dôkaz o tom, aké biedne je naše dnešné zdravotníctvo. Nielenže nechávajú rodičky rodiť inde, než kde by mali, ale oznamujú pôrody žien, ktoré o ničom nevedia. Pekný chaos.

Ľubomír Veselický

Ľubomír Veselický

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o vzťahy medzi ľuďmi navzájom i ich vzťahoch k spoločnosti. Hľadám príčinyprejavov, ktoré považujem za negatívne a snažím sa ich objasniť. Moje názory sú nezriedka úplne iné, ako tie masovo proklamované. Nechcem provokovať. Mám iba úprimný záujem o komunikáciu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu